Tuesday, September 14, 2010

raYe,, RAYE ,, raYe ,,


Everybody nak story pasal exprience raye masing2 en . same goes 2 me la . haha .! Aku pun wanna story mory bout my raye gak .. Alhamdullilah , raye diz yer disambut dengan meriah oleh all my fameli members . Raye kali ni , aku sambut kat kampung belah ayah aku kat mane lagi en , pekan la.. ;p For the first time , my big fameli semue pakai baju ekot tema warne yang same . wow .!! sound greats .! Not only my fameli je taw ,but for the whole .. perggh .!! Memang terbaik la u guys .!! haha ! Padahal , kiteorang langsung xplan nak set kale same2 pun .. Ha, aphal .??? xcaye ek.?? Meh tengok ni,,
no wonder la kalau ade yg call us team nasyid.!haha


Ok , ni my big fameli ea . Include my grandpa , cousins , uncle and also auntie la kan . Betul kan , ape aku cakap tadi .. Kami SERBA HIJAU .!! 










my HapY Fameli.. :)


Tarar .! Now , gambar my Hapy fameli pulak .. weehee..! Kiteorang memang dah rancang untuk fameli kiteorang nak pakai warne HIJAU macam yang kat pic 2.. Huhu .! So, xpelik langsung lah kalau wrne HIJAU kami nampak dekat2 nak same .
 
ladies on the floor .! yeeha ..!
ni geng anak dare,,wahaha



ni geng boys n mens..





Dats all now , i think guys . Letih dah aku menaip keyboard ni . Kalau ade keyboard yang auto xpe gak . Haha .! *Brangan xsdar diri * In nutshell , raye diz yer aku sambut dengan meriah walaupun dalam keadaan yang sempoi - sempoi je . Nevertheless , aku epy sangat sebab hari raye lah hari yang aku boleh jumpe dengan relatives aku . Kadang2 tu kan , ade yang aku xsangke pun yang kiteorg ni relatives . Haiissh.!! Ape nk jadi,da..??? Hopefully for the next raye will be as ok as now , insyaallah .. For me , nothing is more precious than my fameli .. *two thums up .! *
ASSALAMMUALAIKUM,,pen off.

No comments:

Post a Comment