Thursday, February 10, 2011

BurDeN !! arrGhhh!!!

   Masuk je bulan feb ni kan , hidup aku jadi miserable gile . HAHA! Assignment yang menimbun , test yang tak sabar2 nak jumpe aku and of koz lah homwork dari lecturer tersyang en . Assignment MGT je due date 21 Feb ni . Memang bagai nak matilah aku pulun siapkan assignment ni dengan budak group aku . Nasib baiklah budak2 ni ok je . Komitmen kau orang memang aku salute , ouh !! TERBAIKK !! Kusut gile dah pale otak aku nak setel kan MGT ni . Lepas pergi interview kat Temerloh aritu , sampai lah sekarang . Haissh!! Hopefully group aku dapatlah buat yang terbaik untuk subjek ni . Banyak doh , carry marks mende alah ni .


   Bukan setakat tu je . Nex wik pulak minggu yang aku akan picang . Seriously , beb ! Test bersusun tunggu turn nak kena tibai dengan aku . KAHKAHKAH . Aku dah siap buat notes reminder lagi kat skrin handphone tu tarikh2 test ni . Bukan lah sebab semangat eh . Tapi sebab aku ni jenis yang short term memory lost . Starting 18/2/2011 , test MGT . Dari bab 1 sampai bab 5 masuk , meyh . Terburai lah mate aku membace buku MGT tu . Next , test statistic pulak  19/2/2011 tu . Aduyaii . Kacau plan je kan . HUHU! Follow by test Eco and Far nex wik nye tu . Oklah , aku pun tak mampu dah nak menaip sebab mate dah berat efek lame sangat mengadap laptop ni . Wish me luck then , okeyh . ASSALAMMUALAIKUM , pen off .

No comments:

Post a Comment