Friday, March 18, 2011

JumaaT YaNg LoNLy .

   Hari ni ade satu kelas je . HUHU! Actually, ade 2 kelas . ECO n BEL . Tapi disebabkan aku dh pun speaking test , so tak payah datang kelas dah . Abes je kelas ECO, aku terus balik bilik tengok Fit kemas baju. Fit ikut Ziha balik Jerantutlahh . Alin pun same . Tinggal lah aku sendirian kat Jengkaut Jengka ni .
  Ika pun tak de . Die awal-awal lagi dah balik . Die balik KL mase kelas ECO lagi dah sebab Opah die meninggal . Al-Fatihah untuk opah ea . Moga-moga roh opah dilimpahi rahmat-Nya . Lepas siap-siap lunch (lunchlah kot padahal makan pukul 10 kott ) ,aku tidur je . Dah puas tidur,bangun pergi online dengan Azie . Aku pun tak taw apsal lah tetibe rajin sangat nak update blog . Padahal , otak aku kosong je . Takde mende nak citer . KAHKAHKAH . Dah2.Letih dah nak merepek . Assalammualaikum . Pen off .

No comments:

Post a Comment