Friday, November 26, 2010

BesT , bEsT , BeST

 Dah lame tak update blog ni. Hehe. Beberape hari lepas aku stay kat kampungla. Almost 5 days gak la. Kat kampung , mane lah nak ade line internet. xde line xbermaksud kampung aku rural, ok. Hahaha. Ala,act kampung aku in progress la 2 untuk boleh access internet. Kampung kelahiran Dato' Seri Najib, kot.. xkan lah mundur kot.. =)


 Aku baru je balik dari pasar malam Indera Mahkota ( IM ). Dah lame ouh tak pergi pasar malam. Aku pergi la wif mak , big bro , and my lil bro aku. Ramainye umat... Mak ai..! Tapi,disebabkan perut aku dah memang lapar tahap dewa , aku pun tolongla berasak-asak sekali dengan umat-umat yang dah sedia ramai. Ha,kesah pulak aku en.??! :p


 Aku beli char kuey teow lah. Yummy!! Memang power char kuey teow die!! 2 thumbs up!! Dah lame tak makan and tak jumpe char kuey teow yang best kat Pahang ni. Bile dah jumpe makan macam tak cukup pinggan lah pulak. Hee. Selalunye , char kuey teow ni famous kat area2 Penang. So,aku tak sabar nak tunggu next week. Nak beli lagi .Ngehehe. Okla, dah tak de mnde nak promote dah. ASSALAMMUALAIKUM, pen off.


memang wallah r.!!!
                                         Nah, sile lihat ni.--->           

No comments:

Post a Comment