Tuesday, November 30, 2010

My FiXed AsSeTs ( PaRT 1 )

tarar ! diz is my fixed assets :)
     Ok , bile dah bace tajuk yang aku post mesti korang dah boleh guess menda ape la yang aku bakal merepek diz time . Untuk entry ni aku create special untuk kawan aku sorang ni . Nur Fitrah Hanom Jailani . Kami berkawan rapat since 1st day lagi jejak kaki kat UiTM Jengka . Ke mane - mane always together . Actually die punye bilik sebelah bilik aku je , tah macam mane lame - lame boleh jadi satu bilik ngan aku .HAHA!


Add caption
   Starting dengan Minggu Destini Siswa (MDS) , and  sampai lah sekarang kami stick together . Alhamdulillah . Macam - macam dah yang kiteorang lalui . Fit , aku ingat lagi time kau terikat simpul mati tali kasut kau . Memang gelabah gile la aku tolong kau . Sampai jatuh2 handset aku dalam longkang . Yeck ! HEHE! Sepanjang MDS 2 , bile macam bosan je mesti aku ajak fit tido . Aku tak maw tido sorang2 . Bile kene maki kaw2 dengan OC , balik bilik mesti kite maki balik . Opps , sori OC . :P One more thing yang memang aku tak boleh lupe , bile time makan . PERGGH ! tak payah cakapla.. Aku dengan fit la yang akan jalan laju gile sampai macam dah tak cukup tanah dah kadang2 . AHAHA ! Bukan sebab kebulor , okeyh . Tapi sebab kami tak nak buang mase beratur panjang2 . 


   Bile dah start kuliah , kiteorang memang akan pergi kelas same2 punyelah . Cume kadang2 tu , aku jalan laju sikit je dari die . So , ketinggalan lah die kat belakang . Nak bukti kan yang memang kami ni BFF , sampai kan signnature kat attendence die pun kadang2 tu aku yg sign kan , lol ! Ade la satu petang tu , aku tengah best tido tibe2 fitrah call aku . Suare die macam tak Ok je. Aku pun cepat2 lah pergi bilik die . Rupe-rupe nye die sakit gigi lah . Sian my anak lion . HEE! Aku siap cepat2 terus teman die pergi medec amik ubat


   Banyak mende lah yang aku selalu buat same - same dengan die antarenye ; laundry same2 , makan same2 ,golek same2 , gelak same2 , kacau orang same2 , pergi merayap same2 , gossip same2 (ni yang penting,ouh HAHA! ), gaduh same2 (bukan zati n fit la kalau tak gaduh tu ) banyak lagi la kan . Tak larat rasenye aku nak mention semue kat sini . Nak taw x , kalau time kiteorang bosan tahap bored 2 death tu , kiteorang akan text sesame sendiri . Tapi , via bluetooth jela . Abesla kredit , membazir nanti . HAHA!


   Bile die sakit , aku pun sakit . Same goes bile die sedih , aku pun turut sedih . One day , her heart broken by adelah sorang tu kan .. Sebagai kawan , tak kan lah aku hepi je tengok hari2 die sedih . Sampai sakit2 die sedih,taw ! Aku gile2 tak tahan asyik tengok die menangis je . Aku pun tryla as best as i can untuk fix semue probs ni , bia die tak sedih2 lagi dah . Bile she need someone to tell or share something , i will make sure that i am the person ! Sampai kadang2 tu  you cry , i cry . AHAHA! Dah boleh lawan TITANIC ni .


5 things aku boleh describe kau  :
- sangat setia pada kawan -
- such a good girl but sometimes boleh jadi hot-tempered gak ( ayat kau : ish , menyirap aku..!! )-
- selalu ade saat susah dan senang aku . Dah jadi macam part of family aku dah pun . Sebab semua fameli aku dah kenal kau -
- aku terharu gile time ari last yang kite abes paper FAR aritu . Kau tolong aku basuh curtains bilik aku . Handwash ,meyh . Bukan senang nak perah mende alah 2 . Tapi , kau tetap tolong aku . Thanx , beb ! -
- kau memang pelengkap hidup aku .Thanx again sebab sudi jadi kawan aku . Walaupun perangai aku xdela macam malaikat pun. KAHKAHKAH -




dlm PC lab .HAHA!
   Aku gile2 berharap yang hubungan kite akan terus berkekalan sampai la bile2 . Bagi aku , once aku dah kenal kau , aku anggap kau lah sahabat dunie akhirat aku . Kalau aku marah kau tu (tapi rasenye tak pernah marah pun lagi HEHE! ) , aku tertegur kau kasar ke , aku tepek2 kau ke , aku nak kau tahu sebenarnye aku sayang kau sangat2 . Jauh sekali dalam hati aku ni untuk menyinggung perasaan kau apatah lagi benci kau . Never , ever , forever , Fit . Mark my words ! Lastly from me , may our friendship never fade . ily , NUR FITRAH HANOM . . .










                                                                                                       lots of love,
                                                                                                      ~ zati ~



No comments:

Post a Comment