Sunday, November 28, 2010

ExCiTinG NiGht

 Semalam lepas makan besaw kat kedai Sara Thai , aku ngn fameli pun pergilah mrayap - rayap area2 Kuantan ni . Kiteorang pergi lepak kat tepi sungai lah ! Whoa.! Memang superb la lepak situ . Boleh tengok - tengok bot lalu , main - main kat playground situ , main paintball kat jeti and many more la. HUHU . Bestla lepak situ malam - malam . Tenang , aman , damai dan sentosa je .AHAHA . Ayat poyo jap =)


 Aku pun tak taw official name tempat tu ape . Tapi lokasi die kat depan hospital Kuantan (HTAA) , berdekatan bangunan MPK , tepi sungai Kuantan . Orang - orang kat sini panggil tempat tu TEBING . Jangan tanye aku lah kan kenape name die santek sangat cm 2 . HEHE . Selain ramai orang datang untuk berhibur + bersuka ria + makan + naik bot , kat sini pun memang dah jadi port kaki pancing . Ha , bersepah2 kat sepanjag tebing ni .


 Lepas dah bosan main snap2 pix ngan adik aku , aku pun berjalan la pulak sampai ke jeti . Kat jeti ni lagi meriah ,ouh ! Havoc abesla , aku cakap ! Macam2 aktiviti ade . Dan2 plak adik aku nak main paintball kat situ . Aku pn tak taw nak cakap ape dah . Hanye mampu melihat . HAHA . Sekali main uncle tu charge 5 hengget . Care main die , kene aim tembak each botol kace yang bergantung tu . Kalau jatuh and pecah botol tu , dapat tmbahan peluru percume . xpasal2 mlayang duet adik aku 10 hengget . Biala kan . duet die.xluak pun duet aku . WAKAKA .


 Dari tadi aku dok bercerita , sekarang aku bagi la hint jap cmne keadaan hang out kat situ ea . Jap2 uplod pix . Sat na .. 

ni la tebing yang aku dok citer 2
 (",)


xde keje , lol !

cmni la paintball 2 dimain

nak promote jeti kt blkng 2 actually . HAHA

No comments:

Post a Comment