Sunday, November 14, 2010

MeGaMinD

   Hari ni , sepanjang petang aku melayan kerenah adik aku.Die ajak aku temankan die tengok movie.Nak taw movie pe??Adik aku ajak tengok Cuti-Cuti Cinta.Haha.Kalau percaya memang khurafatla..Diekan baru 8 tahun,so for sure la die ajak aku teman die tengok citer2 yg seswai dengan die.Citer MEGAMIND.
   Firstly,mase die ajak aku teman die,aku pun macam malas jugak nak layan.Alahai,ajak aku tengok citer hingusan ni.Whatta hell?? I'm 18,man.! Ahaha.Tapi bile fikir balik,sian la plak kat adik aku tak de orang nak teman die.So,aku sebagai kakak (yang baik*perasan*) temanlah die..




   Sampai je dekat kaunter tiket,aku terus cakap kat akak kaunter tu, nak tiket movie MEGAMIND dua.Aku ambik tiket pukul 4.10. Teror tak aku set timing.*padahal aku dah tengok schedule movie GSC kt internet dah* Mase nak buat seat selection,tibe-tibe hati aku berkate "mak ai,banyak gile free space. Tak laku ke cerite ni.?? " Nah, bad thinking dah kat movie ni.
   Siap-siap beli tiket,aku tunggu la dalam 7,8 minit baru la hall tu buka. Dan-dan nak masuk,adik aku plak nak popcornla, airla.Eh,budak ni..Sabar jela,kn.Hahaha.Aku masuk hall tu den,terus cari seat kiteorg.Selang 1 seat dari aku,adelah sorang pak cik tu. Die datang sorang je layan citer kartun ni. Aku ingatkan die bawakla anak2 die kan. Rupe-rupenye die solo je yang tengok citer ni. Walaweh,class la pak cik. Dah tue2 pun tapi stil layan kartun. Jiwe mude lah katekan.. :)
   Kesimpulan yang aku boleh buat kat movie ni, okla. Daripada 5 *, aku kasi 4 *.Okla tu,kan..Mesej movie ni pun sampai gakla kat aku.So, congrats untuk dreamworks dapat produce movie yang best camni.Kip it up,dude.!*wink2* Ha,lesson yang aku dapat hari ni, janganla cepat sangat melebel sesuatu tu negatif kalau kite sendiri pun tak pasti lagi. Sedap2 aku je cakap movie ni xlaku, padahal aku tengok time petang. Memangla tak ramai orang. Bukan sebab tak laku,k. So,for those yang belum tengok lagi movie ni,aku suggest korang untuk tengok.ASSALAMMUALAIKUM,pen off.

No comments:

Post a Comment