Sunday, December 12, 2010

aLLhaMDuLiLLaH

   Just a couple of day before , aku baru dapat my examination result . First of all , thank to Allah sebab bagi aku pass well dalam semua subjek . Alhamdulillah . Eventhough , xdean list pun kan . Tapi , xpelah . Usahe dah usahe dah . Maybe adelah hikmah semua ni . Ouh , bebel punye bebel sampai lupe nak mention result kan . I manage to acchieve 3.40 . Aku dapat 3 subjek skor A (A+, A, A- ) and 3 subjek lagi B . Mule2 aku ingat aku punye major subjek dah fail ouh ! Gile susah time jawab tu . Aku keluar hall peperiksaan tu muke macam shit . Macam tak pernah belajar ape - ape pun ade dah . HAHA! Tapi , alhamdullilah Allah Maha Adil . DIA tak kan menyusahkan lagi hambaNya yang telah berusaha .

   Anyway , tak payahlah nak hurai panjang berjela - jela pasal result dahkan . Ape yang penting sekarang keep focus on my study . For next semester mesti aim yang lebih baik , okeyh ! Never ever forever give up !

   Nex semester maybe lagi tough bagi aku . Maklumlah bersaing dengan budak2 dekan bukan senang lah bhai . HAHA! Tapi tak pe . Cabaran ni lah yang membuatkan kejayaan kite lagi manis . Cayalah ! Orang yang paling bagus ialah orang yang belajar daripada kesalahan yang die telah lakukan . Kesalahan merupakan pengalaman yang paling berharga . And the best teacher is our experience ! HUHU!

   Azam untuk tahun baru ni , nak belajar bersungguh - sungguh without sebarang anasir - anasir yang boleh menggangu fikiran . Insyaallah .When there is the will , there is the way ! 



No comments:

Post a Comment