Friday, December 31, 2010

ThE LaST DaY

 
    Sedar tak sedar , hari ni lah laz day untuk 2010 . Tak sampai 24 jam pun dari aku publish post ni kite dah nak menginjak ke tahun baru . Welcome 2011 . Sedih rase nak meninggalkan kenangan2 2010 . Segala susah senang , pahit jerih sepanjang 2010 akan tetap abadi dalam ingatan . Well , semua tu kan dah jadi part and parcel of my life . ;) HEE!

  Ouh , arini pun merupakan laz day aku berfoya-foya kat rumah . Esok dah nak balik U . =( Kuliah dah nak start macam biase . Habis dah cuti 2 bulan aku . Sob3 . Eh , kenape aku sedih ?? Ramai yang cakap , sepatutnye kena happy nak balik U . Nak teruskan perjuangan menggapai cita2 . * Hanya mampu mendengar..* BHAHAHA! 
   Sempena nak masuk tahun baru ni kan , tahun 2011 lagi . Chewah!! Orang lain semua dok pasang azam baru .   Haish !! Memang semangat abes ! Sometimes aku terfikir gak . Memang HARUS ke pasang azam bile nak menjegah tahun baru . Nah , i more disgusting question . HEHE! Bile fikir2 balik , semua ni bergantung pada individu tu tersendiri . Ade orang pasang azam ni sebab nak always make themselves updated on what their main purpose in that year . Bile adenye azam , secara tak langsung dapatlah meningkatkan momentum usaha dieorang sekaligus menghasilkan kualiti yang terbaik . Tak gitu ?? HAHA!
   Personally , aku pun ade pasang azam gak sebenarnye . Tapi , no need to be expose hear lah kan . Just keep it deep in my heart . AHAHA! Ayat tak boleh blah dowh . :p Dah , aku pun tak tahu nak tulis ape dah untuk coretan kali ni . So , Selamat tahun baru untuk semua teman2 . Semoga dengan kehadiran tahun 2011 ni dapatlah memberi kite lebih banyak kenikmatan berbanding our yesteryear , memberikan kita hasil yang terbaik dalam apa yang dilakukan , memanfaatkan nilai2 modal insan dalam diri kite , mendebitkan seberape banyak pahale and mengcreditkan sebanyak mungkin dose and whatsoever okeyh ! Insyaallah , kawan . 




p/s : Selami maksud ni " GUT IST NICHT GUT GENUG " =)

No comments:

Post a Comment