Friday, December 24, 2010

Di TaG LaGi LaHH

Anyway , thanx for my lesong sebab TAG zati . Tapi sory lah dear sebab lambat settle down TAG awak ni . Hihi . Nak tahu sape lesong aku ?? Ouh , kejap2

Tarar ! My Lesong = Amirah Azize

 Kite kembali semula pada 30 soalan yang perlu dijawab

1- Bekas kekasih saya adalah :
Oppss . . Susahnye soalan ni . Pass soalan lain lah . WAKAKA!

2- Saya sedang mendengar bunyi :
My heartbeat lah . Efek berdebar jawab soklan 1 tadi . HEHE!

3- Mungkin saya patut :
Taip cepat2 . Biar cepat setel semue ni .

4- Saya suka :
Bila hangout dengan kawan and gelak besar2 sampai tak ingat dunie . BHAHAHA

5- Sahabat - sahabat baik saya :
Is the best things in my life :)

6- Saya tak paham :
Kenape banyak sangat kes buang bayi sekarang , ek ? Kau orang tak de hati + perut +otak dah ke ?? Haish !!

7- Saya kehilangan :
Handset SE yang baru dibeli beberape bulan je . Rumah ade malin masuk , LOL ! 

8- Ramai yang berkata :
" Zati , kau suke makan ape ? " Tak payah tanye lah , weyh .. Yang F.O.C tu lah fevret aku . :p

9- Makna nama saya :
Nure ' zzati ---> Cahaya Kegemilanganku . 
Gemilang kah aku ? HAHA! in progress , okeyh  =)

10- Cinta itu adalah :
An extraordinary feeling . Tak taw nak explain panjang2 cam mane , daaa

11- Di sesuatu tempat seseorang sedang :
Bermain game sampai mate tak berkelip langsung . Tu lah keje adik aku . HEHE!

12- Saya akan cuba :
Berikan yang terbaik dalam setiap apa yang bakal dihadapi ! * positif , bebeh ! *

13- Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Ape ek ?? Ingat aku kamus bergerak ke ape ? HAHA! Selamanya ni lebih pada something that never fade , kott

14- Telefon bimbit saya :
Selalu lupe letak kat mane . Nampak sangatlah handphone aku , selalu terabai . HUAHUAHUA.

15- Bila saya terjaga dari tidur :
Terus tengok jam kat dinding bilik . Kalau still awal , HARUS sambung tidur balik .

16- Saya paling meluat apabila :
Jumpe orang yang hipokrit . Muke decent tapi perangai nonsense baik tak payah doh ..

17- Pesta / parti adalah :
Wahh , apekah itu ? HIHI! Aku tak pernah lagi lah berparti2 ni so , aku tak taw nak dscribe over2 . Pesta ni event yang di organise untuk have fun kott. :p

18- Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Ayam - ayam yang aku ternak dalam farmville . Cute2 , ouh ! KUIKUIKUI .
p/s : bukan bapak ayam taww ..!!

19- Peringkat umur yang paling menyeronokan bagi saya ialah :
Kanak - kanak kott . Memang nakal gile lah time kecik dulu . Show abes ! Sehari tak kena marah , tak sah .

20- Hari ini :
Hari Jumaat . Esok Hari Natal . So , Merry Xmas lah pada member2 aku yang celebrate tu .

21- Malam ini saya akan :
Tidur kenyang - kenyang . * BM chaos , LOL ! *

22- Esok pula saya akan :
Pergi membeli - belah barang2 nak angkut balik U . Minggu depan dah nak balik lahh . Abes dah cuti aku . Sob3

23- Saya betul - betul ingin :
Menjadi seorang yang berjaya sekaligus balas jasa parents aku balik . Mak abah , wait aaaaa . . .

24- Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Alah , tak sempat nak lihat pun . Tergesa - gesa bangun sebab ade orang datang rumah . Terkejut beruk . Ha , amik kau .!

25- Pusat membeli belah atau arked permainan :
Of koz lah pusat membeli belah . Boleh pusing2 sampai penat . Hudoh benor lah kalau aku yang dah tue ni dudok kat arked menan tu .

26- Makanan Barat atau Jepun :
Alahai , makanan Melayu je dah . Terbaik dari ladang lagi !! 
p/s : tapi kalau dah lapar tahap dewa tu , ape pun sumbat gak . HAHA!

27- Bilik yang terang atau gelap :
Biasebiase sudah . .

28- Makanan segera adalah :
3S . Simple , Sedap yang penting Sev2 . HOHO!

29- Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Nice to know you . :)

30- Siapa yang anda mahu tag ?
Siapa - siapa sahaja lah yang sudi di TAG untuk jawab soalan2 ni kan . Yes , you may lah kawan2 .

No comments:

Post a Comment